2013年4月30日

never mind港女

never mind港女

Never Mind港女為幾蚊 喪插司機好無品

「小巴不設找續是常識吧!」一段「憤怒港女為咗幾蚊喪X司機」嘅短片喺網上瘋傳,片中女主角似乎係搭小巴入多咗一兩蚊,之後叫司機Return(退錢),當司機回答無得退之後,戲肉就嚟喇。呢位喺旺角富榮落車嘅小姐,不停以高8度嘅聲線挑釁司機「我喺富榮落㗎,I Never Mind(我唔介意))呀」、「我咪同你站頭站長講囉,係你自己講話做埋今晚唔X做㗎」,司機好似無咁好氣同佢嘈,無奈回應「啱啱,報警得喇,你鍾意點就點,你唔好同我講」。

never mind港女
Never Mind港女為幾蚊 喪插司機好無品

「Never Mind小姐」得勢不饒人,繼續連珠發炮「做唔X做唔關我事丫,我係講緊嗰幾蚊㗎咋」,當然唔少得投訴司機嘅服務態度喇。好彩位司機哥哥見慣世面,繼續揸車之餘仲安慰其他乘客「唔怕㗎,唔駛驚㗎,我經驗豐富㗎」,拍片嘅男乘客無耐落車,仲問需唔需要幫手報警,司機哥哥好感激佢,就講「呢啲好小事,唔駛理佢」。

網民睇完短片之後,一面倒撐司機「小巴不設找續是常識吧」、「要佢同個小巴司機道歉」、「聽到佢把死人聲都火滾」,唔知各位睇完又有咩感覺呢?(蘋果日報)

never mind港女 原文: Never Mind港女為幾蚊 喪插司機好無品

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...